Jeg dro hjem til mamma etter skolen. Der laget jeg og hun en sunn og god middag. Kyllingfilet og grønnsaker som bestod av erter, brokkoli, sopp, løk, purreløk.. Og jah. Mamma laget en eller annen merkelig saus også. Som det ikke finnes navn eller oppskrift på sikkert. Smakte rart, men var helt ok!

Etter dette dro vi ned og så hvordan det gikk med mopeden. Jeg kom ned og da hadde pappa begynt og skifte litt forskjellig. Jeg satt der og snappet opp informasjon og spurte slik at jeg en dag klarer dette på egenhånd!

Mamma hadde det litt travelt, så jeg løp opp alle trappene til leiligheten og skiftet klær og var superklar!
Vi kom dit, og jeg fornyet kortet mitt og fant lykkelig ut at zumba er på tirsdager, så da får jeg bli med på det!

Mine 10RM var:

fotpress(?): 70kg
Skråbenk : 9 kg
Nedtrekk: 40kg
Roing : Skal ro 1000m
Arnoldpress: 6kg
Biceps curl: 6kg
Tricepspress: 5kg

Ja, på de aller siste så var jeg sliten i armene etter og bytte vekter på forskjellige ting å finne ut hvilke jeg klarte såvidt 10 med.. Så vi får se om det blir slik.

Jeg skal også ha situps, 2 reps  med så mange jeg klarer. Tror jeg begynner rolig der også.
Forbrenning: 30 minutter pr. treningsøkt. Altså 3 ganger i uken. Jeg kommer nok til og trene forbrenning litt mere. Siden det er veldig viktig for meg.

Jeg begynner på programmet neste mandag, siden jeg ikke fikk tid til det i dag, og er kommet så langt ut i uken. Så jeg kommer til og trene mandag, tirsdag og fredag. Skulle gjerne ha trent mandag, onsdag og fredag, men jobben satt en stopper for det.

første treningen skal jeg ta bare M*0,65 Noe jeg tror blir ganske så lette vekter. Men vektene øker for HVER trening, så i uke 3, skal jeg bruke de 10 rep max vektene som jeg har listet opp. Er så spent på hvordan det kommer til og gå!

Foresten så når jeg var ferdig med treningsprogram oppsettet. Så ble pappa ferdig med mopeden. Såklart uten meg. Men jeg prøvekjørte, og gullet mitt funker som bare det! Nå må jeg bare ha på litt lakkfornying. Og så vente til torsdag, når skiltene kommer. Joho!

Besøkte også veninna mi på jobb, var der i ca en time og bablet, som jenter flest. Eller hun vasket og ryddet. Jeg holdt henne med selskap! :)

Jeg fikk også handlet inn til mitt nye sunne liv! Dette stod på menyen hos butikken i dag:
Proteiner:
Kyllingfilet
Mager skinke av kylling Naturell
Laksefilet
Sei
Biola melk
Karbohydrater:
Ris(ikke hurtigris!)
Havregryn
Skyr-yoghurt
Bananer
Grønnsaker:
Brokkoli
Gulrot
Fett:
Olivenolje
Mandler

Har et par ting hjemme fra før, så føler dette ble bra jeg!

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp te, mens jeg skriver dette ALT FOR LAAANGE innlegget.
Så nå får det være nok! Jeg beklager så mye, men er skikkelig spent! Klarer ikke slutte og skrive. Hehe..

God natt, ønsk meg en bra dag i morgen og at jeg skal klare et sunt kosthold! Det blir både skole og jobb. Så er ikke hjemme før i 9 tiden. Derfor skal jeg drikke opp teen, og komme meg oppi senga, og snorke høyt i fred! :)




Vell, selv om jeg la meg klokken 11 i går så klarte jeg og forsove meg. Jeg hadde 10 minutter på meg på alt. Jeg fikk på meg klær og sminket meg, stappet håret opp i et strikk og kom meg ut gjennom døren. Bussen rakk jeg ja! Men er dødstrøtt her jeg sitter. Prøver så godt jeg kan og følge med, men krever ekstra konsentrasjon fra min side.

Jeg skal opp til mamma etter skolen og spise middag med henne. Så skal hun vere med meg på treningssenteret slik at jeg får lagt opp programmet mitt skikkelig. Dette blir bra!

Etter treningstimen skal jeg mekke på mopeden min, få på nye bremseklosser, og ny svane. Så er gullet klar til og kjøres! Vell, nesten da. Skiltene kommer ikke før torsdag.

Etter det skal jeg besøke min kjære bestevenn på jobben hennes. Tyte med henne mens hun vasker og stenger!

Så blir det kanskje litt tid til lekser. Woho, jeg setter skolen høyt på listen hva?
Men hele dagen er planlagt, og jeg SKAL følge denne planen i dag.

Foresten er jeg skrubbsulten. Siden jeg ikke fikk tid til frokost, men har fått i meg en banan som jeg grabbet med meg på vei ut døren. Gler meg til 10 over 11, da skal jeg ned i kantinen og kjøpe meg yt yoghurt og en salat, og fylle opp vannflasken min! Mmmh :) God lunsj!

Lurer på hvordan tyngden på vektene mine blir. Gler meg til og se om jeg klarer og holde ut. Noe jeg SKAL SKAL SKAL. Vell, den overdrevne teksten var for min egen skyld, jeg trenger litt overbeviselse. Hehe.



(Bilde tatt ifra google)





Vell, jeg hadde håpet og få starte på treningsprogrammet i dag, men siden jeg skal i selskapet til lillebroren min som ble 8 på torsdag. Så må jeg utsette det til i morgen. Mamma skal hjelpe meg med og finne rette vekter og øvelsene og slikt første dagen. Håper jeg klarer og fullføre!

I dag tidlig så spiste jeg havregryn med banan og melk. Jeg har sett på andre blogger om kosthold og trening at de spiser det. Og det var faktisk veldig godt. Til lunsj i dag har jeg spist et eple, og nå spiser jeg en slags salat med pasta, paprika(grønn og rød) og mais og litt skinkebiter. Funker det!  når jeg kommer hjem skal jeg lage meg smootie, og så er det selskap. håper jeg klarer og motstå fristelsene! Så klart, et kakestykke eller to må jeg bare smake. Men har bestemt meg for max 2 nå.

I går føler jeg at jeg fikk ganske mye trening. Selv om jeg egentlig ikke trente. Jeg har kjøpt meg moped nå. Og han som hadde den, har sikkert ikke vasket den på flere år. Så den var utrolig skitten. Jeg stod og skrubbet og vasket i flere timer. Og kjenner det i dag. Men mopeden er ganske så strøken nå! Sweet :)


My baby!<3 
Gleder meg til fredag, når jeg har fått skiltene og fikset bremseklossene og eksosanlegget.





Japp, hvorfor vente til mandag med og begynne, når jeg kan begynne akkurat NÅ.

Jeg skal begynne litt med kostholdet. Tenker jeg skal ta med pappa på en handlerunde når han er ferdig på jobb.
Men før jeg dro hjem så shoppet jeg litt selv.


Jordbær, blåbær, litt blanding og bananer.

Kan du gjette hva jeg skal lage meg? :)














Nå skal jeg komme godt igang med bloggingen igjen. Og en liten oppsummering er at jeg går nå andre året vgs, sal service og samferdsel. Vi skal lage en elevbedrift dette året på skolen, og da må vi opprette en blogg som vi skal bruke til prosjektet. Bloggen finner du HER.

Ellers skal jeg starte opp på et treningsprogram som heter Release YOUR potential. Og håper på gode resultater fra dette! Så det blir en del blogging om trening og kosthold. Kanskje jeg blir litt mere motivert av og blogge om hva jeg spiser og hvordan treningen går.

Mest sannsynlig vil jeg ta et FØR og ETTER bilde. Men jeg legger ikke ut noe bilde før jeg er ferdig med treningsprogrammet.

Jeg håper på en oppstramming av hele kroppen og at vekten synker ivertfall 10 kg. Håper kanskje på 15. Da blir jeg superfornøyd! 

Programmet går over 13 uker. 6 uker først som er grunnprogrammet. Deretter en uke med hvile. Så er det 6 uker til hvor jeg kan velge mellom og fortsette på grunnprogrammet, eller to andre program som er Ekstrem muskelvekst eller ekstrem forbrenning. Jeg kommer til og velge ekstrem forbrenning. Jeg skal begynne på mandag. For da skal jeg opp og fornye treningskortet mitt på treningssenteret. Legge opp programmet og komme igang!

Ellers så kommer jeg til og prøve meg på zumba, noe de begynner med på treningssenteret, det ser utrolig kult ut! og jeg gleder meg sykt til og prøve det!



Bilde hentet fra google




Skriver om mitt liv som ung mor til Sebastian Nicolai og forlovet med barnefar. Sammen har vi Rottweilervalpen Nelly, og katten vår Gråpus. Vi bor i vårt eget hus og er en flott liten familie på 5.



ARKIV

· Juni 2012 · Mai 2012 · April 2012 · Mars 2012 · Februar 2012 · Januar 2012 · Desember 2011 · November 2011 · Oktober 2011 · September 2011 · August 2011 · Juli 2011 · April 2011 · September 2010 · August 2010 · Juli 2010 · Mai 2010 · April 2010


KATEGORIER

· Blogg · Dyr · Foto · Graviditet · hverdag · Konkurranse · mat og og drikke · Musikk · Nelly · Oriflame · outfit · Scrapping · Sebastian Nicolai · Sminke · Trening · økonomi

LINKER

· blogg.no · Få din egen blogg!

hits